Ik ben nu bezig met de keuze voor een zakelijke bank om een nieuwe bedrijfsrekening te openen. Nu vraag ik mij af of het verstandig is om nu nog te starten bij Abn-Amro, aangezien deze binnen korte tijd ingelijft wordt bij Fortis
Als er kantoren worden gesloten en contactpersonen gaan wisselen kan ik mij voorstellen dat dit wat rommelig kan worden voor mij.
Ik begrijp dat een topic over 1 specifiek bedrijf wat gevoelig is, maar gezien alle nieuwsberichten heb ik toch wel benieuwd of ik hier rekening mee moet houden of dat dit helemaal niet aan de orde is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EvertS
EvertS
Ik ben nu bezig met de keuze voor een zakelijke bank om een nieuwe bedrijfsrekening te openen. Nu vraag ik mij af of het verstandig is om nu nog te starten bij Abn-Amro, aangezien deze binnen korte tijd ingelijft wordt bij Fortis
Als er kantoren worden gesloten en contactpersonen gaan wisselen kan ik mij voorstellen dat dit wat rommelig kan worden voor mij.
Ik begrijp dat een topic over 1 specifiek bedrijf wat gevoelig is, maar gezien alle nieuwsberichten heb ik toch wel benieuwd of ik hier rekening mee moet houden of dat dit helemaal niet aan de orde is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15668-verstandig-om-nog-te-starten-bij-abn-amro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag