Een werknemer met een vastdienstverband en een opzegtermijn van 1
maand heeft netjes met een brief opgezegd per 1 jan. 2009 omdat hij gaat emigreren. Dus geen problemen.
Nu heeft hij zich bedacht en wil per augustus al weg. Op zich voor mij ook geen probleem dus geregeld maar ik kan het dan toch niet hebben dat ik eigenlijk niet weet hoe dit jurisch zou zitten als ik wel een probleem met augustus zou hebben. Zou ik een dergelijke medewerker er aan kunnen houden dat hij tot jan. moet blijven of niet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
-Vincent-
-Vincent-
Een werknemer met een vastdienstverband en een opzegtermijn van 1
maand heeft netjes met een brief opgezegd per 1 jan. 2009 omdat hij gaat emigreren. Dus geen problemen.
Nu heeft hij zich bedacht en wil per augustus al weg. Op zich voor mij ook geen probleem dus geregeld maar ik kan het dan toch niet hebben dat ik eigenlijk niet weet hoe dit jurisch zou zitten als ik wel een probleem met augustus zou hebben. Zou ik een dergelijke medewerker er aan kunnen houden dat hij tot jan. moet blijven of niet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16041-opzeggen-contract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag