Highio Geplaatst: 19 juni 2008 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 19 juni 2008 Je gaat dan toch zeker wel de eerste dag van de beurs met 'ondernemersogen' kijken voor een volgende mogelijkheid? Wees de drukte voor en probeer wat te netwerken... "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Eitje68 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Eitje68 135 24 Geplaatst: 19 juni 2008 Je gaat dan toch zeker wel de eerste dag van de beurs met 'ondernemersogen' kijken voor een volgende mogelijkheid? Wees de drukte voor en probeer wat te netwerken... Uiteraard ga ik dat doen!!! Ik neem mijn notitieblokje mee ... ;) www.kikibags.nl Link naar reactie
Kena Geplaatst: 19 juni 2008 Kena 397 30 Geplaatst: 19 juni 2008 Weet ik maar ik heb laten wijsmaken dat relevante links op je site zo wie zo goed zijn voor je zm resultaten ongeacht of ze een link naar jou plaatsen...Geen idee of dat echt zo is hoor?? Nee hoor. Ik ben geen expert maar heb me helemaal suf gelezen over dit onderwerp :). Ik loop zo af en toe door mijn linklijst en doe wat steekproeven of ik nog gelinkt ben. en anders gaat die link van mijn site. P.S. Wat ik wel zou doen in jouw geval is dat gastenboek weghalen. Vind ik niet passen bij zo'n website met dure tassen. Of het moeten alleen maar reacties zijn van (tevreden) klanten. Persoonlijk vind ik zo'n gastenboek altijd een beetje 'popelig' staan, past meer in de hobby-sfeer. (Ik heb trouwens in het begin ook nog aan gedacht om een gastenboek op mijn site te zetten ;D in de hoop dat het helemaal vol zou stromen van enthousiaste klantenmeningen. Maar meestal blijft het bij oome Piet en buurvrouw Suzie die je "onderneminkje" helemaal geweldig vinden ;D ;D Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 19 juni 2008 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 19 juni 2008 Zo'n gastenboek heeft inderdaad iets knulligs, maar testimonials kunnen soms ook goed werken. Wat dat betreft kan het in ieder geval lonen kletspraat te weren. Overigens is de geloofwaardigheid van dat soort dingen altijd beperkt, niemand kan nagaan of het daadwerkelijk reacties van echte klanten zijn. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
djluc Geplaatst: 19 juni 2008 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 19 juni 2008 Je kan ook gewoon vragen aan klanten die tevreden zijn of ze je een reactie willen sturen en die plaatsen ;) Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 19 juni 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 19 juni 2008 Dit gaat toch over wel/niet beursdeelname? Kan het weer on-topic? :) Link naar reactie
Eitje68 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Eitje68 135 24 Geplaatst: 20 juni 2008 Dit gaat toch over wel/niet beursdeelname? Kan het weer on-topic? :) We zijn inderdaad een beetje afgedwaald.... Ik heb al besloten de beurs even te laten voor wat het is dit jaar dus wat mij betreft mag je dit topic helemaal sluiten hoor! www.kikibags.nl Link naar reactie
Aanbevolen berichten