Deelname beurs rendabel?

Aanbevolen berichten

Je gaat dan toch zeker wel de eerste dag van de beurs met 'ondernemersogen' kijken voor een volgende mogelijkheid? Wees de drukte voor en probeer wat te netwerken...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Je gaat dan toch zeker wel de eerste dag van de beurs met 'ondernemersogen' kijken voor een volgende mogelijkheid? Wees de drukte voor en probeer wat te netwerken...

 

Uiteraard ga ik dat doen!!! Ik neem mijn notitieblokje mee ... ;)

www.kikibags.nl

Link naar reactie

Weet ik maar ik heb laten wijsmaken dat relevante links op je site zo wie zo goed zijn voor je zm resultaten ongeacht of ze een link naar jou plaatsen...Geen idee of dat echt zo is hoor??

 

Nee hoor. Ik ben geen expert maar heb me helemaal suf gelezen over dit onderwerp :).

Ik loop zo af en toe door mijn linklijst en doe wat steekproeven of ik nog gelinkt ben. en anders gaat die link van mijn site.

 

P.S. Wat ik wel zou doen in jouw geval is dat gastenboek weghalen. Vind ik niet passen bij zo'n website met dure tassen. Of het moeten alleen maar reacties zijn van (tevreden) klanten.

Persoonlijk vind ik zo'n gastenboek altijd een beetje 'popelig' staan, past meer in de hobby-sfeer. (Ik heb trouwens in het begin ook nog aan gedacht om een gastenboek op mijn site te zetten ;D in de hoop dat het helemaal vol zou stromen van enthousiaste klantenmeningen. Maar meestal blijft het bij oome Piet en buurvrouw Suzie die je "onderneminkje" helemaal geweldig vinden ;D ;D

 

Link naar reactie

Dit gaat toch over wel/niet beursdeelname? Kan het weer on-topic? :)

 

We zijn inderdaad een beetje afgedwaald....

 

Ik heb al besloten de beurs even te laten voor wat het is dit jaar dus wat mij betreft mag je dit topic helemaal sluiten hoor!

www.kikibags.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.