Ik wil een winkeltje beginnen, leifst een eenmanszaakje maar mijn man zit een hoog belastingtarief. Als ik een BV begin ben ik dan verplicht mezelf € 39000 te betalen (Het zij naar rato)? In het begin zal dit winkeltje bijna geen omzet maken dus het lijkt mj sterk.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nancy1975
nancy1975
Ik wil een winkeltje beginnen, leifst een eenmanszaakje maar mijn man zit een hoog belastingtarief. Als ik een BV begin ben ik dan verplicht mezelf € 39000 te betalen (Het zij naar rato)? In het begin zal dit winkeltje bijna geen omzet maken dus het lijkt mj sterk.
Groeten,
Nancy
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16083-eenmanszaak-of-bv-partner-heeft-hoog-inkomen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag