Een zakelijke relatie heeft me gevraagd een ondernemingsplan voor zijn product te schrijven. Het gaat hier om een softwareproduct (veelomvattende beheertool) dat al enige tijd in de markt is, al verkoopt en de markt aan het uitbreiden is.
De ondernemer wil met het ondernemingsplan ook VC aan zien te trekken.
Ik vind het enorm lastig in te schatten wat een 'gangbare'/redelijke prijs is voor ziets. Ik begrijp wel dat 'tijd' relatief is en het er maar net van afhangt hoezeer je je eerst in de materie moet verdiepen voordat je kunt gaan schrijven (en in de ondernemer in kwestie).
Hebben jullie hier ervaring mee en wil je daar iets meer over vertellen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Hallo allemaal!
Een zakelijke relatie heeft me gevraagd een ondernemingsplan voor zijn product te schrijven. Het gaat hier om een softwareproduct (veelomvattende beheertool) dat al enige tijd in de markt is, al verkoopt en de markt aan het uitbreiden is.
De ondernemer wil met het ondernemingsplan ook VC aan zien te trekken.
Ik vind het enorm lastig in te schatten wat een 'gangbare'/redelijke prijs is voor ziets. Ik begrijp wel dat 'tijd' relatief is en het er maar net van afhangt hoezeer je je eerst in de materie moet verdiepen voordat je kunt gaan schrijven (en in de ondernemer in kwestie).
Hebben jullie hier ervaring mee en wil je daar iets meer over vertellen?
Dank!
Groet,
Annedien
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag