Ik heb sinds 3 jaar een part-time bedrijf - ik ben namelijk nog gewoon in full-time dienst verband. (ander voetballen in het weekend ik heb een bedrijfje). Ik ben erachter gekomen dat ik niet echt goeie verkoop vaardigheden heb, maar wel meer productie / order vaardigheden. Is het verstandig om een partner / compagnon te vinden die dat dan wel heeft en zo de taken te verdelen en moet z'n compagnon voor de verkoop ook kennis/ affiniteit met de producten hebben of kan een goeie verkoper alles verkopen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dennis2
Dennis2
Beste Highlevelaars,
Ik heb sinds 3 jaar een part-time bedrijf - ik ben namelijk nog gewoon in full-time dienst verband. (ander voetballen in het weekend ik heb een bedrijfje). Ik ben erachter gekomen dat ik niet echt goeie verkoop vaardigheden heb, maar wel meer productie / order vaardigheden. Is het verstandig om een partner / compagnon te vinden die dat dan wel heeft en zo de taken te verdelen en moet z'n compagnon voor de verkoop ook kennis/ affiniteit met de producten hebben of kan een goeie verkoper alles verkopen?
Met vriendelijk groet,
Dennis Oud
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16408-compagnon-ja-of-nee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag