• 0

Mailing versturen, maar heb alleen algemene bedrijfsgegevens

Ik ben van plan een direct mailing te sturen naar de mensen bij mij in de buurt om de lancering van mijn bedrijf aan te kondigen. Ik heb een aantal adressen uit het telefoonboek, maar weet niet welk geslacht deze mensen zijn.

 

Ik wil de brief niet beginnen met "Geachte heer/mevrouw". Hoe kan ik toch een meer persoonlijke of aansprekende aanhef opnemen?

 

Alvast veel dank,

Dorien

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Via de KvK een adressenbestand aanmaken en downloaden. Kost geloof ik iets van 3 cent per adres.

 

Je hebt dan alle gegevens met betrekking tot het bedrijf bij jou in de buurt.

 

Ook staat er in het adressenbestand van de KvK in welke branche de desbetreffende firma werkzaam is, zo kan je het e.e.a. er uit filteren die qua branche niet interessant voor je zijn.

 

Succes!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bij jou in de buurt?

Vergeet dan heer/mevrouw, maar spreek ze aan met "beste buurtgenoot", of "beste buurtbewoner". En waarom 'een aantal adressen uit het telefoonboek'? Die bezorg je toch gewoon zelf met de fiets (of laat je bezorgen door een student)?

 

'k Heb geen idee wat je bedrijf is trouwens en waarnaar je op zoek bent, dat maakt ook nogal wat uit (wijze van bezorging, tone of voice, etc.)

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

googlen op naam..

 

of bellen..

 

gaat het om rechtspersonen? dan zou ik gewoon bellen en vragen naar wie de mailing geaddresseerd kan worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.