Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thijl
Goeiemiddag allemaal,
Is het geen idee om de profielpagina niet te laten doorzoeken door zoekmachines? Dit kan heel makkelijk met robots.txt waarin je bestanden of mappen kunt aangeven waarin zoekmachines niet mogen zoeken.
Dit omdat HL altijd heel hoog in de zoekmachines staat en veel mensen het (neem ik aan?) niet prettig vinden dat al hun problemen en dilemma's bovenaan staan bij zoekmachines. Tegelijkertijd ben ik regelmatig benieuwd naar de (bedrijfs)namen achter accounts.
Ikzelf zou bijvoorbeeld ook best wat meer over mezelf willen vertellen maar ik wil tegelijkertijd mijn 'digitale identiteit' en beetje beschermen :) Of ben ik daar de enige in? :P
Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Groeten,
hwjd.
Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!
Twitter | Facebook