Heb een korte vraag (na het typen bleek het iets langer).
Ik verleen computerhulp aan huis bij particuliere klanten. Hiervoor wordt een vast tarief gehanteerd. Daardoor kan ik precies aangegeven, wat het totaal bedrag zal zijn van de factuur. De meeste klanten betalen deze kosten dan direct.
In de administratie maak ik hiervan netjes een factuur. Op het moment dat ik nog bij de klant ben vraag ik of ze een factuur willen ontvangen (per mail of post). Vaak krijg ik dan te horen dat ze geen factuur hoeven te hebben.
Nu is mijn vraag of dit wel mag en of dit ook een verstandige manier is
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
traumaheli
traumaheli
Goedemorgen Allemaal,
Heb een korte vraag (na het typen bleek het iets langer).
Ik verleen computerhulp aan huis bij particuliere klanten. Hiervoor wordt een vast tarief gehanteerd. Daardoor kan ik precies aangegeven, wat het totaal bedrag zal zijn van de factuur. De meeste klanten betalen deze kosten dan direct.
In de administratie maak ik hiervan netjes een factuur. Op het moment dat ik nog bij de klant ben vraag ik of ze een factuur willen ontvangen (per mail of post). Vaak krijg ik dan te horen dat ze geen factuur hoeven te hebben.
Nu is mijn vraag of dit wel mag en of dit ook een verstandige manier is
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag