Studeer jij nog maar heb je wel de ambitie om een onderneming te beginnen? Of heb jij die droom onderhand al gerealiseerd? Profiteer dan van de meer dan 1.100,- euro voordeel die Postbank, samen met haar partners Exact, Google en PricewaterhouseCoopers, biedt in het Zakelijk Studentenpakket.

Betaal bijvoorbeeld slechts € 1 per maand (i.p.v. € 44) voor het online boekhoudsysteem van Exact Online en neem gratis deel aan een exclusieve workshop voor startende ondernemers van PricewaterhouseCoopers!

De voordelen van het Zakelijk Studentenpakket

* 1 jaar lang gratis zakelijk bankieren met de Zakelijke Girorekening o.b.v. de BasisBundel (normaal € 5,00 per kwartaal).

* 1 jaar lang gratis zakelijk internetbankieren met Mijn Postbank.nl (i.p.v. € 3,50 per maand).

* 2 jaar lang het online boekhoudsysteem van Exact Online plus de module electronisch betalingsverkeer voor slechts € 1 per maand (i.p.v. € 44).

* Eenmalig Google AdWords advertentietegoed van € 75.

* Advies van de professionals van PricewaterhouseCoopers in een exclusieve workshop voor startende ondernemers

Ik heb deze rekening aangevraagd, de workshop was € 500,- waard. Hier heb ik meerdere keren achteraan gebeld, echter gaat deze definitief niet door.

Kan ik hiervoor een schadevergoeding van € 500,- aanvragen? Ik had hem graag gevolgd.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17173-postbank-vergoeding/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Je zal maar een nieuwe auto kopen met een gratis servicebeurt na 1 jaar.

Blijkt na een jaar de monteur vertrokken, geen servicebeurt dus bij die garage....

Een schadevergoeding is wel op zijn plaats denk ik, maar geen €500. Wellicht wel een vervangende workshop door KvK?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17173-postbank-vergoeding/#findComment-168691
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar