ik ben van plan een producten / diensten te ontwikkelen op Internet gericht op individuen en het MKB, waarmee gebruikers hun werk makkelijker kunnen organiseren en beheren. Bijv. het beheren van relaties, of het beheren van projecten, of je TODO's, enz.
Ik wil dus geen webshop beginnen o.i.d., maar producten / diensten ontwikkelen waar gebruikers online gebruik van kunnen maken. Ik wil dus ook geen webdesignbedrijf opstarten waar projecten worden gedaan.
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die iets vergelijkbaars hebben opgestart:
- waar ben je tegenaan gelopen?
- wat zijn je leermomenten?
- wat zijn de DO's en DON'T's?
- wat is je businessmodel (licenties verkopen / abonnementen / enz.)?
- wat zijn tips?
- wat zijn je succesfactoren?
- enz.
Kortom, heb je ervaring met iets vergelijkbaars, deel ze! Ik ben erg geïnteresseerd!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
janwillem.tulp
janwillem.tulp
Hallo allemaal,
ik ben van plan een producten / diensten te ontwikkelen op Internet gericht op individuen en het MKB, waarmee gebruikers hun werk makkelijker kunnen organiseren en beheren. Bijv. het beheren van relaties, of het beheren van projecten, of je TODO's, enz.
Ik wil dus geen webshop beginnen o.i.d., maar producten / diensten ontwikkelen waar gebruikers online gebruik van kunnen maken. Ik wil dus ook geen webdesignbedrijf opstarten waar projecten worden gedaan.
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die iets vergelijkbaars hebben opgestart:
- waar ben je tegenaan gelopen?
- wat zijn je leermomenten?
- wat zijn de DO's en DON'T's?
- wat is je businessmodel (licenties verkopen / abonnementen / enz.)?
- wat zijn tips?
- wat zijn je succesfactoren?
- enz.
Kortom, heb je ervaring met iets vergelijkbaars, deel ze! Ik ben erg geïnteresseerd!
Alvast bedankt!
Funky
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17469-ervaring-gevraagd-bij-het-opstarten-van-een-internet-productdienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag