• 0

Verkopen op Amazon.com

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Amazon uk:

 

 

What you'll need for registration

 

To register as a seller on Amazon.co.uk Marketplace you'll need the following information to hand:

 

* A UK-based credit card

* A UK phone number where we can immediately reach you (if you are on dial-up, please read this)

* Your invoice address

* A current UK bank account, including information that can be found on a cheque

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Is op zich niet raar, ze willen een bepaalde kwaliteit garanderen, als je echt heel graag wilt dan kan je het omzeilen om in de UK aan de voorwaarde te gaan voldoen of via duitsland: (op zich vragen ze nu ook weer niet zoveel)

 

Amazon.de

 

Was Sie zur Anmeldung benötigen

 

Um sich als Verkäufer bei Amazon.de Marketplace zu registrieren, benötigen wir von Ihnen folgende Informationen:

 

* Eine in Deutschland gültige Kreditkarte

* Ihre Telefonnummer, unter der Sie sofort erreichbar sind (falls Sie über Ihre Telefonleitung ins Internet gehen, lesen Sie bitte weiter)

* Ihre Rechnungsadresse

* Ein Bankkonto in Deutschland inkl. der dazu benötigten Informationen.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ze vragen niet veel?

hoe kom je dan aan een adres in duitsland?

en een eigen telefoonnummer?

tenzij je er iemand heel persoonlijk kent lijkt me dit toch niet haalbaar hoor.

 

 

forum staat hier vol mee:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=44;action=display;threadid=17577

 

Telefoonnummer via skype etc mag ook

 

Als je een verklaring van je NL bank hebt dat je braaf bent krijg je ook zo een rekening bij een duitse bank, ff tjes de auto pakken

 

Ik neem aan dat als je via amazon wilt verkopen dat je wat aantallen verwacht, dan is dit toch een kleine moeite?

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Even een tip voor mensen die via Amazon willen verkopen.

 

DUITSLAND

 

Via Regus.com heb ik voor een vol jaar voor 2300 euro een postadres, secretaresse + doorstuurservice van post gekocht. Ik heb het adres gekozen dat het goedkoopste was, momenteel is dat in Bremen. Het kan nog veel goedkoper zonder secretaresse. Maar omdat de vragen die ik over het product krijg steeds hetzelfde zijn, is een Duitssprekende dame zeer prettig.

 

(Er zijn veel goedkopere adresdiensten in Duitsland, het forum staat er vol mee.)

 

Via de Rabobank heb ik binnen vier weken een Duitse bankrekening in Gladbach gekregen tegen een redelijk tarief. Het bankrekeningnummer was al in twee weken bekend dus kon ik al na twee weken verkopen.

 

Amazon D staat helaas nog geen warehouse-services toe, tenminste, je moet een lokaal btw-nummer hebben (Duits). Maar na gesprekken met wat medewerkers begrijp ik dat ze een oogje dichtknijpen als je perse je goederen in hun warenhuis wil hebben.

 

 

VS

 

De VS is iets lastiger, maar het loont echt de moeite. Mijn product wordt momenteel het meest verkocht in de VS en daarom ben ik blij dat ik de moeite heb genomen dit goed uit te zoeken (behalve dan de fiscale afhandeling, zie mijn andere posting :))

 

1. Eigen adres

 

Is heel veel mogelijk Kijk even op m'n hobbysite http://www.voelspriet.nl/usa/ voor wat details. Dat gaat vooral over kopen van producten, maar je ziet daar een voorbeeld van een goed adressenbedrijf + doorstuurservice. Het heet MYUS

 

2. Eigen bankrekening

 

Via de Rabobank kon dat snel worden geregeld. De meeste banken hebben hier geen zin in. Leg niet eerst contact met een lokale bank maar doe het net andersom: stuur een bericht naar de Rabobank VS en vraag om uitleg hoe je als Nederlander daar een rekening kan openen. Dat wordt uiteindelijk afgehandeld via het lokale kantoor (dat die mogelijkheid meestal niet direct kent). De EVD, afdeling VS, kan je hierover ook meer vertellen. De fees voor betalingsverkeer zijn stevig, maar wie een beetje snuffelt op het web weet hoe moeilijk het is om een bankrekening te openen in de VS vanuit NL. Ik betaal bijvoorbeeld voor het overboeken van de inkomsten $30 per maand.

 

3. Aanvraag Amazon

 

Bankrekening en adres is genoeg voor Amazon. Ik heb een lokale agent in Chicago die de spullen voor me inklaart en ze naar het warenhuis van Amazon stuurt. Amazon zelf heeft vele glitches, maar ook veel voordelen, misschien daarover meer in andere postings.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Ik heb uw antwoord in verband met verkopen via Amazon van 2009 op Higherlevel gelezen.

Verkoopt u nog steeds via Amazon? Hoe is uw ervaring ondertussen?

Ik heb een webwinkel, via mijn webwinkel verkoop ik zijden producten (zijden nachtmode/loungewear, bedlinnen en accessoires). Al mijn producten zijn van mijn eigen label, eigen productie. Nu ben ik aan het overwegen om mijn producten via Amazon gaan verkopen. Omdat ik will graag kunnen in Duitsland verkopen.

Ik hoor graag iets van u.

Met vriendelijk groeten,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 70 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.