Ga naar inhoud

Verzenden van pakketten binnen de EU

Geplaatst:

janhindrik

We gebruiken voor het verzenden van pakketten DPD en voor pakketten in Nederland voldoet dit wel maar in het buitenland is de dienstverlening slecht. GLS hebben we hiervoor geprobeerd en dit was helemaal een ramp. Zijn er meer betaalbare mogelijkheden om grote pakketten te laten bezorgen? +/- 23 kg 100x80x25 cm

Featured Replies

Geplaatst:

MWormgoor

Ik merk dat heel veel bedrijven juist voor dit soort kleinere pakketten (geen pallets) gebruik maken van DHL.

Zelfs binnen Nederland biedt DHL tegenwoordig een concurrerend tarief t.o.v. TNT voor pakketpost.

DHL is wellicht iets duurder dan GLS, maar zal veel betere kwaliteit en betrouwbaarheid bieden.

Geplaatst:

J. ASPA

Goedenavond Jan,

Wij maken constant gebruik van DHL voor zendingen binnen Europa, wij gebruiken daarvoor wegtransport (DHL euroconnect) maar ze hebben ook een zeer interessant product waarbij zij leveren binnen 1-2 of 3 dagen en dan moet je vragen naar luchtvracht plus. Tarieven zijn concurrerend en de service is uitstekend.

Ik heb in het verleden ook met GLS gewerkt en wil niet negatief overkomen maar dat doe ik nooit meer.

Succes

Business with China was never easier

sales@bjornfrank.eu www.bjornfrank.eu

Geplaatst:

ShopJeRot

Onze ervaringen tot dusver binnen Europa:

DPD: Goedkoop, maar heel erg slecht.

DHL: Goedkoop en service is erg wisselvallig.

UPS: Iets duurder, maar als je goed weet te onderhandelen bieden ze de meeste waar voor hun geld. De allerbeste service in het betaalbare segment.

Geplaatst:

BVS

UPS is echt verschrikkelijk

Dubbele incasso's en gewoon niet reageren op claims voor verprutste zendingen.

Van mij krijgen ze niets meer

Ben nu naar FE

Always expect the unexpected

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.