Ik heb meerdere omvangrijke A-Z concepten bedacht in verschillende branches waarvan ik vind dat een aantal grote bedrijven niet alles uit hun product halen.
Sterker nog, veel bedrijven denken goed na over hoe ze beter kunnen cocureren maar zien mijn inziens bij lange na niet alle mogelijkheden.
Heelaas heb ik niet de doorzettingskracht om mijn concepten daadwerkelijk uit te voeren doordat ik niet de connecties heb en ook niet weet hoe je concepten kunt beschermen.
Het moet toch ook mogelijk zijn om concepten te bedenken maar een andere partij het te laten uitvoeren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
eds
eds
Hallo allemaal,
Ik heb meerdere omvangrijke A-Z concepten bedacht in verschillende branches waarvan ik vind dat een aantal grote bedrijven niet alles uit hun product halen.
Sterker nog, veel bedrijven denken goed na over hoe ze beter kunnen cocureren maar zien mijn inziens bij lange na niet alle mogelijkheden.
Heelaas heb ik niet de doorzettingskracht om mijn concepten daadwerkelijk uit te voeren doordat ik niet de connecties heb en ook niet weet hoe je concepten kunt beschermen.
Het moet toch ook mogelijk zijn om concepten te bedenken maar een andere partij het te laten uitvoeren.
Hoe denken jullie hierover?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17874-concepten-bedacht-en-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag