Ga naar inhoud

Startende ondernemer adminstratie

Geplaatst:

maarten7

Ik ben een startende ondernemer(parttime) en tevens student. Is het mogelijk als er investeringen/ kosten worden gedaan (bijvoorbeeld computer) deze gedeeltelijk op de zaak te zetten (20% en gedeeltelijk als studiekosten (50%) op te nemen?

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

deBecon

Waarom zou je dat willen doen? En waar blijft de overige 30%?

Quote:

An expert is a person who has made all the mistakes that can be made in a very narrow field.

Niels Bohr

Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator

Maarten doelt waarschijnlijk op het gemengd gebruik van de pc (studie en zakelijk). Dat zul je inderdaad moeten splitsen. Overigens moet Maarten de PC afschrijven in 5 jaar en niet als kosten zien.

 

Lijkt me verder wel voldoende info. Voor de regels over wat zijn kosten en wat zijn investeringen biedt de site van de fiscus voldoende info.

 

Topic gaat op slot.

 

Groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.