Ik ben op dit moment onder andere bezig met de statutaire naamswijziging van een bv, welke per 1 januari plaats zal vinden. Moet ik voor bestaande arbeidsovereenkomsten die binnen die bv gelden nu ook een nieuwe overeenkomst per 1 januari hebben of kunnen die gewoon op de oude statutaire naam blijven staan? Indien er een nieuwe overeenkomst moet komen neem ik aan dat deze ook opnieuw ondertekend dient te worden, is dat inderdaad zo?
Alvast bedankt,
Wouter
Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
T.C.J.W.E
T.C.J.W.E
Goedemiddag allen,
Ik ben op dit moment onder andere bezig met de statutaire naamswijziging van een bv, welke per 1 januari plaats zal vinden. Moet ik voor bestaande arbeidsovereenkomsten die binnen die bv gelden nu ook een nieuwe overeenkomst per 1 januari hebben of kunnen die gewoon op de oude statutaire naam blijven staan? Indien er een nieuwe overeenkomst moet komen neem ik aan dat deze ook opnieuw ondertekend dient te worden, is dat inderdaad zo?
Alvast bedankt,
Wouter
Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.
www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18015-arbeidscontracten-vernieuwen-bij-statutaire-naamswijziging-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag