• 0

Kpn internet plus bellen en telfort internet bellen conflict

KPN versus Telfort

 

ronde 1.

Bij overname van een exploitatie gaan de oude eigenaren eruit en hebben nog geen vast adres en kunnen de kpn internet plus bellen niet beindiggen ze zitten er nog 7 maanden aan vast.

Ik kom met mijn telfort inter plus bellen aan net aangevraagd die dingen liggen al een maand kan maar niet doen omdat kpn abonement op die adres staats!!!

HUHHUH?!?!?!

Wat nu?

Ik belle met die gasten van telfort, je moet eve KPN belle en vrage of die nummer overdracht door telfort is doorgegeven zeg die gozer van telfort!

Ik belle KPN je kan die KPN internet plus bellen helemaal niet weghalen er zit nog 7 maanden op!

Als ik inter net moet hebben ben ik gedwongen om de oude contract over te nemen van de oude exploitant die zegt ik betaal de rest van het contract kan je lekker internetten! Joepie! Goeie kerel maar?

Wat gebeurt met mijn telfort doos in de schuur gooien en 7 maanden later alsnog aan sluiten en de contract van 2 jaar pas starten?

Echt vet vaag?

Ik ben de klutst kwijt weet iemand meer van telecom contracten?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik begrijp er zelf ook niks van die gehammer.

 

Vorige eigenaar:

Contract van de vorige eigenaar van KPN.

Telefoon nummer gekoppeld aan de KPN contract.

 

Ik de nieuwe eigenaar:

Ik heb een contract van Telfort.

Telefoon nummer van de zaak overgenomen dat gekoppeld is aan de zaak.

Kan geen Telfort op de nummer krijgen omdat de vorige eigenaar aan KPN vast zit.

 

hoe het verder moet weet ik ook niet?

Link naar reactie
  • 0

Ok, ik ga het toch proberen .... ;)

 

Loopt je contract met Telfort al ?

 

Ben je verplicht het lopende controct met KPN over te nemen ?

 

Met de info van nu, kán het simpel zijn. Oude eigenaar zorgt voor stopzetting contract, (wat heeft dit te maken met een ander adres ??) en jij gaat dan door met Telfort. Wanneer je contact opneemt met Telfort willen zij je graag helpen hoor, om het contract van KPN en telefoonnummer over te nemen, als zij jou dan maar als klant hebben.

 

Wanneer je nog géén contract hebt met Telfort, en vorige eigenaar wil de looptijd verder betalen...prima toch ? Daarna (op tijd...) Telfort in gang zetten...

 

Maar... zoals Maarten ook al aan gaf, denk ook ik niet dat je bericht hier thuis hoort....

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

RECTIFICATIE: topic is weer geopend. Door een oplettende andere HL-deelnemer werd gesignaleerd dat dit wel een ondernemersissue is. Namelijk: overname/verhuizen bedrijf en het behouden van telefoonnummers e.d. Hoe hiermee om te gaan als providers niet meewerken als je overstapt naar een ander.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Wat heb je nu precies overgenomen? Heb je het abonnement van de verkoper overgenomen, of alleen het telefoonnummer? Dat laatste zal lastig zijn, want dat telefoonnummer zit aan een abonnement vast. Alleen als het wordt vrijgegeven, kan het door een andere provider worden gebruikt. Bij nummerbehoud kan dat, maar daarvoor moet meestal wel het abonnement afgelopen zijn. Het is soms wel mogelijk dit af te kopen.

 

Als je het abonnement overgenomen hebt (en de KPN daar mee akkoord is, dan zul je het abonnement gewoon uit moeten zitten en kun je daarna overstappen.

 

Heb je het abonnement niet overgenomen, dan zal het lastig zijn voor de oude eigenaar om het nummer te leveren. Heb je dat wel afgesproken, dan zul je hem daarop aan moeten spreken.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.