Is het normaal als de belastingdienst een WUO VAR afgeeft dat het niet (direct) zichtbaar is bij je digitale account waar je je BTW aangifte doet etc ? Of moet dit apart aangevraagd gaan worden ? Of een IB formulier aanvragen om met pen in te vullen ? Hoe doen jullie dat ?
Alvast bedankt voor alle advies van de experts hier :)
CORRECTIE:
Ah sorry, wat ik bedoelde is dat ze een WUO hebben afgegeven alleen zie ik niet hoe of waar ik de IB aangifte kan doen.
Behalve de BTW aangifte, als ik ingelogd ben, zie ik nergens een link of knopje IB aangifte.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ticky
ticky
Beste mensen,
Is het normaal als de belastingdienst een WUO VAR afgeeft dat het niet (direct) zichtbaar is bij je digitale account waar je je BTW aangifte doet etc ? Of moet dit apart aangevraagd gaan worden ? Of een IB formulier aanvragen om met pen in te vullen ? Hoe doen jullie dat ?
Alvast bedankt voor alle advies van de experts hier :)
CORRECTIE:
Ah sorry, wat ik bedoelde is dat ze een WUO hebben afgegeven alleen zie ik niet hoe of waar ik de IB aangifte kan doen.
Behalve de BTW aangifte, als ik ingelogd ben, zie ik nergens een link of knopje IB aangifte.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18531-wuo-var-en-digitaal-ib-aangifte-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag