Ga naar inhoud
Geplaatst:

W-Media

Wat is een relatief goed startkapitaal voor een nieuwe webshop? Design + script is relatief goedkoop, maar SEO moet gedaan worden en inkoop en facturatiesysteem.

Featured Replies

Geplaatst:

Karen Dam

Boekhouding is heel belangrijk bij een bedrijf.

Als je dat zelf niet kan, huur dan een boekhouder in..

 

Bij een verkooporder heb je niet alleen te maken met de banksaldo maar ook met je btw en de kostprijs...

Uiteraard bestaat je boekhouding uit meer dan alleen de inkoop en verkoop facturen.

 

Je kan een cursus boekhouden doen als je het zelf wilt kunnen, of je reserveert budget voor je boekhouder.

De belastingdienst kijkt naar de cijfers...

 

Karen

Geplaatst:

W-Media

  • Auteur

Denk dat je mijn vraag niet helemaal begrepen hebt, kan komen omdat ik het weer eens half omschreven heb :d

 

Wat ik bedoel is dat als iemand een order plaats en ik die factureer met smartfact en daarna invoer in snelstart welke handelingen ik uit moet voeren :)

Geplaatst:

WaltervL

Waarom niet de factuurmodule van snelstart gebruiken of het standaard btw overzicht van smartfact (en geen boekhoudprogramma gebruiken)?

 

Nu wil je 2 programma's/services gaan gebruiken terwijl het veel beter is voor om 1 geintegreerde oplossing te gaan.

Geplaatst:

W-Media

  • Auteur

Factuurmodule van snelstart is te duur als je vergelijkt met smartfact(9,95 p maand). Standaard btwoverzicht? Maar ik moet toch inkoop/verkoop ook ergens kwijt kunnen? Of is dat niet specifiek nodig?

Geplaatst:

WaltervL

Hoe zo te duur? 9,95 per maand ten opzichte van 1x 149,- ?

 

Smartfact heeft ook een crediteuren sectie. Bekijk de demo maar eens!!!!

Geplaatst:

W-Media

  • Auteur

Ik wil met smartfact beginnen en eventueel later als ik alles een beetje gewend ben en meer te weten kom over belastingdingetjes zeker overstappen naar snelstart maar voor mijn budget is smartfact nu rendabeler :)

Geplaatst:

John V

Ik doe mijn boekhouding nu nog in excel en heb een boekhouder. Deze checkt alles en doet voor mij de BTW aangifte, kosten zijn tussen de 500 en 750 euro per jaar en zijn het (zeker bij de opstart) waard.

 

Nu de omzet stijgt en dus ook de administratie rompslomp ben ik ook aan het rond kijken welk pakket eventueel bij mij past. Dit is zeker geen makkelijke keuze omdat ik ook zeker naar de kosten kijk. Mede door HL ben ik bij Osfinancials terechtgekomen,

 

Zo op het eerste gezicht leek het niets maar hoe meer ik mij er mee bezig houd denk dat ik hier wel mogelijkheden in zie, zeker omdat het met waarschijnlijk niet al te hoge kosten ook aan mijn webshops te koppelen is.

 

Ik weet niet niet of je er al was geweest maar kijk hier eens rond: http://www.osfinancials.org/

 

Oordeel niet te snel en neem er je tijd voor dan zie de vele mogelijkheden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.