Hier ben ik nogmaals een keer. Zoals sommige van jullie al wisten ben ik al druk in de weer met mijn startende onderneming, nu overkomt mij het volgende. Ik had besloten om via een systeem zoals mijnwebwinkel.nl alvast te starten en tezijnertijd een volledig uniek systeem te laten bouwen door een scripter indien het flexkrediet succesvol aangevraagd is. Omdat ik daar niet op wilde wachten ben ik gestart met Biedmeer.nl. Prima systeem verder niets mis mee, maar de communicatie van hun uit over bepaalde vragen mbt design aanpassen etc is nogal vaag. Dit voelt bij mij niet goed en vertrouwd dus stop ik direct met hun. Het gevoel zit niet goed etc dus dan moet je ook niet verder gaan.
Vandaag liep ik op de webwinkelvakdagen en kwam de stand van veel aanbieders tegen maar geen 1 die perfect aansluit. Eentje komt erg dicht in de buurt en dat is seoshop.nl, alleen hun hebben een gigantisch groot nadeel en dat is dat hun provisie nemen op je verkochte producten. Ik zie dan liever een eenmalig bedrag of maandelijks, dus mijn vraag aan jullie is heeft er iemand ervaring met een totaalplaatje buiten OScommerce etc?
PS misschien verkeerde forum sorry daarvoor :)
Punten die moeten kunnen in het systeem:
*Eigen design aan kunnen leveren
*Ogone etc moeten werken ermee (SSL-certificaten het liefst maar niet direct noodzakelijk)
*Automailings aan kunnen passen zodra klant iets besteld
Systemen die ik al getest heb:
Mijnwebwinkel (te simpel, altijd zichtbaar dat het een mijnwebwinkel is)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
W-Media
Collega's,
Hier ben ik nogmaals een keer. Zoals sommige van jullie al wisten ben ik al druk in de weer met mijn startende onderneming, nu overkomt mij het volgende. Ik had besloten om via een systeem zoals mijnwebwinkel.nl alvast te starten en tezijnertijd een volledig uniek systeem te laten bouwen door een scripter indien het flexkrediet succesvol aangevraagd is. Omdat ik daar niet op wilde wachten ben ik gestart met Biedmeer.nl. Prima systeem verder niets mis mee, maar de communicatie van hun uit over bepaalde vragen mbt design aanpassen etc is nogal vaag. Dit voelt bij mij niet goed en vertrouwd dus stop ik direct met hun. Het gevoel zit niet goed etc dus dan moet je ook niet verder gaan.
Vandaag liep ik op de webwinkelvakdagen en kwam de stand van veel aanbieders tegen maar geen 1 die perfect aansluit. Eentje komt erg dicht in de buurt en dat is seoshop.nl, alleen hun hebben een gigantisch groot nadeel en dat is dat hun provisie nemen op je verkochte producten. Ik zie dan liever een eenmalig bedrag of maandelijks, dus mijn vraag aan jullie is heeft er iemand ervaring met een totaalplaatje buiten OScommerce etc?
PS misschien verkeerde forum sorry daarvoor :)
Punten die moeten kunnen in het systeem:
*Eigen design aan kunnen leveren
*Ogone etc moeten werken ermee (SSL-certificaten het liefst maar niet direct noodzakelijk)
*Automailings aan kunnen passen zodra klant iets besteld
Systemen die ik al getest heb:
Mijnwebwinkel (te simpel, altijd zichtbaar dat het een mijnwebwinkel is)
Biedmeer (slechte service)
Seoshop (Provisie)
IDshop (belachelijk duur)
En dan ben ik er vast nog enkele vergeten.
YouTube HondenSteps
HondenSteps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19177-zoekend-naar-een-goed-webshopsysteem/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag