Het onderwerp zegt het al bijna in zijn geheel maar ik zal het wat nader toelichten: Ik was werkzaam voor een firma in de bouw en op een gegeven moment afgelopen november had ik smorgens een aanvaring met de voorman van het bedrijf over dat ik 10 minuten te laat was, en toen ben ik vrijwillig opgestapt.
En het zit dus zo dat deze firma na het bewuste coflict niet meer wil betalen en ik vroeg mij af of dat juridisch gezien kan of niet? Het betreffen 3 rekeningen, in totaal 2990 euro.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
drentel
drentel
Het onderwerp zegt het al bijna in zijn geheel maar ik zal het wat nader toelichten: Ik was werkzaam voor een firma in de bouw en op een gegeven moment afgelopen november had ik smorgens een aanvaring met de voorman van het bedrijf over dat ik 10 minuten te laat was, en toen ben ik vrijwillig opgestapt.
En het zit dus zo dat deze firma na het bewuste coflict niet meer wil betalen en ik vroeg mij af of dat juridisch gezien kan of niet? Het betreffen 3 rekeningen, in totaal 2990 euro.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19198-klant-die-niet-betaald-vanwege-conflict/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag