Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vanvliet02
vanvliet02
Ik ben een vof aangegaan met een ouwe vriend van me: www.studioxupa.com.
Wij zijn een design bureau in websites, huistijlen en evenementen promo materiaal (flyers,posters, tickets etc.
Na jaren voor een van de beste webbureau's van nederland te werken besloten we de koppen bijlekaar te steken en samen te werken.
Nu is het zo dat we klanten proberen te werven maar zelf niet echt een idee hebben hoe we moeten beginnen.
Het product kunnen we uitstekend maken maar hoe weten mensen dat?
Onze klanten moeten worden:
1:: MKB bedrijven
2:: Reclamebureuas (waarmee we kunne samenwerken)
3:: Artiesten die echt bij platenmaatschapijen zijn ondergebracht en hele promopakket nodig hebben
4:: Organiseerder van evenementen (gesubsideerd), of partypromotie
5:: Minisites voor brandversterking of viral campagnes (vb. snickers, vifit, boursin etc)
Kan iemand mij ideetjes geven om klanten te werven?
heeft iemand tips of links van platforms waar deze mensen te vinden zijn. Of links naar goeie sites?
Ik hoor graag van een van mijn mede ondernemers die deze stappen kent.
gr,
vanVliet
Waar meld j
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19234-klanten-werven-hoe-doe-ik-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag