• 0

Overzicht (gratis) wifi, per plaats

Ik ben regelmatig onderweg en ik werk in zowel Amsterdam/Amstelveen als in Deventer. In die steden ken ik dan ook diverse plekken waar je met mobiel en/of laptop gebruik kunt maken van Wifi.

 

Ga ik echter een keer naar Utrecht, Eindhoven of Enschede dan is het zoeken, vragen en gokken.

 

Vraag: Is er (hier of elders) een goed overzicht te vinden per plaats met de ruimtes, cafe's & dergelijke die over openbaar cq gratis Wifi beschikken? Ik kon het binnen Higherlevel.nl niet vinden.

 

Lijkt me een goed onderdeel om toe te voegen, ingedeeld op plaats.

 

Groet,

: Marc

Marc van Maanen - Internet Marketing Manager

http://www.vanmaanen.com // http://www.twitter.com/vanmaanen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb nu twee jaar een umts kaart van kpn waarbij ik eerst ook gebruik kon maken van hun hotspots. Vorige week kreeg ik een brief dat het toegang tot deze hotspots verviel omdat de snelheid van umts nu voldoende zal zijn.

 

Volgens mij hebben ze gelijk, hotspots zullen komen te vervallen (ook al omdat je nooit zeker weet hoe veilig deze is) > daarom snap ik ook dat hele dure project voor internet in de trein niet. Waarom neem je dan geen umts kaart?

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Op zoek gaan naar een gratis Wifi-plekje is zooooo 2006 :P ;D

Dat hele UMTS wordt toch steeds goedkoper, daarvoor ga je toch niet meer lopen zoeken in de hoop ergens een signaaltje op te kunnen pikken :-\

Nog even en je krijgt een laptop gratis erbij als je een UMTS abbo afsluit.

 

Aldus mijn mening, en al internettend via HSDPA terwijl ik bij de autodealert zit ;D

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Beste Marc,

 

Het gebruik van dergelijke hotspots is beslist niet zonder risico's. Ik kan gezien je functie dan ook niet

begrijpen waarom je voor zo'n oplossing kiest.

 

Voor nog geen tientje per maand kun je bij Vodafone op prepaid basis onbeperkt op internet.

Even een prepaid simkaartje halen, Blox activeren en je kunt de hele maand op internet.

 

Voor meer info

 

http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/vodafone_blox/zorgeloosinternet/

Link naar reactie
  • 0

Beste Marc,

 

Het gebruik van dergelijke hotspots is beslist niet zonder risico's. Ik kan gezien je functie dan ook niet

begrijpen waarom je voor zo'n oplossing kiest.

Aangezien? Hij kan toch gewoon een beveiligde verbinding maken, bijvoorbeeld met een Exchange server?

 

Wat betreft dat in de trein internetten: Werkt dat gewoon top? Ik heb zelfs met mijn mobieltje nog weleens dat de verbinding wegvalt namelijk.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.