Bij huuropzegging moet er minimaal zes maanden van te voren bij de verhuurder bericht binnen zijn. Ook als de huurtermijn eindigt is.(op 01 jan 2013).
Ik heb meerdere mensen hier naar gevraagd: Iedereen zegt weer wat anders.
Mijn advocaat zegt dat de zin krom is en er zeker sprake is van een tussentijds huuropzegging.
Een andere zegt dat dit zin geen Nederlands is.
De huurbaas heeft bij de ondertekenen van de huurovereenkomst dat wel als tussentijds huuropzegging schriftelijk vastgesteld en zegt nu wat anders. Voor de duidelijkheid ( Er zaten genoeg getuigen bij). Ik kende de term tussentijds toen de tijd nog niet, anders had ik het duidelijker vast gesteld om nu al die gedoe te voorkomen. Maar ja geweest is geweest....
We spraken toen over de term iedere moment kunnen stoppen, als we dat maar binnen 6 maanden aangaven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemer2009
ondernemer2009
Bij huuropzegging moet er minimaal zes maanden van te voren bij de verhuurder bericht binnen zijn. Ook als de huurtermijn eindigt is.(op 01 jan 2013).
Ik heb meerdere mensen hier naar gevraagd: Iedereen zegt weer wat anders.
Mijn advocaat zegt dat de zin krom is en er zeker sprake is van een tussentijds huuropzegging.
Een andere zegt dat dit zin geen Nederlands is.
De huurbaas heeft bij de ondertekenen van de huurovereenkomst dat wel als tussentijds huuropzegging schriftelijk vastgesteld en zegt nu wat anders. Voor de duidelijkheid ( Er zaten genoeg getuigen bij). Ik kende de term tussentijds toen de tijd nog niet, anders had ik het duidelijker vast gesteld om nu al die gedoe te voorkomen. Maar ja geweest is geweest....
We spraken toen over de term iedere moment kunnen stoppen, als we dat maar binnen 6 maanden aangaven.
Nogmaals aan jullie de vraag.
Wat is jullie conclusie????
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19430-tussentijds-huuropzegging/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag