• 0

Outsourcing van programmeer werk naar India of Nepal??

Dag mede ondernemers!

 

Een vriend van mij wil misschien met zijn bedrijf programmeer werk misschien gaan outsoursen naar Idia of Nepal of ergens anders waar het goed is. Heeft iemand hier ervaring mee? Er staan er namelijk zat op google maar dan weet je nog niets. Ik vertelde hem dat ik hier wel op het forum kan posten. Daar hebben we natuurlijk elkaar voor!

 

Groetjes!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Paar jaar later zouden we Suriname ook aan het lijstje kunnen toevoegen. Outsourcing van programmeer werk, data invoer, helpdesk, ga zo door.

 

De taalbarriere is er niet en het tijdsverschil is niet zo groot. De voordelen zijn er zat.

Odi/ Groet/ Regards,

 

Gino Eersel

4uagency.biz | made.in.su

Link naar reactie
  • 0

Paar jaar later zouden we Suriname ook aan het lijstje kunnen toevoegen.

Welkom op HL!

 

Tip: je mag een domeinnaam in je signatuur zetten - via de profielpagina. ;)

 

 

Thank you! Voel me sowieso al "thuis". Geweldig forum dit!

Inmiddels al gedaan.

Odi/ Groet/ Regards,

 

Gino Eersel

4uagency.biz | made.in.su

Link naar reactie
  • -3

Het laten uitvoeren van IT-werk in het buitenland is een complexe manier van werken en moet zorgvuldig voorbereid worden. Het deelnemen aan een offshore studiereis is een goede manier om informatie op te doen. Dit najaar zijn verschillende IT- en BPO-studiereizen naar landen met lagere loonkosten gepland, o.a. naar China en Noord-Korea (21-26 september), Suriname (oktober) en Zuid-Afrika (november). Informatie is te vinden op www.ikmagnietspammenophigherlevel.nl

 

 

 

Modedit: spammen van je eigen bedrijfswebsite is niet toegestaan. Zorg voor toegevoegde waarde op dit forum en mensen zullen je wel weten vinden!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.