Stel je bent een bedrijfje aan het starten met 2 tot 5 personen. Iedereen is bezig met de opzet in hun eigen vrije tijd (full-time/part-time banen worden nog niet opgegeven zodat de hypotheek nog even betaald kan worden).
Hoe zetten jullie de planning op en hoe onderhouden jullie deze?
Ik ben zelf een redelijke fan van PhpCollab, het nadeel is alleen dat je daar echt mee moet leren werken.
Wat zijn jullie ervaringen met planning en organisatie in de begin fase?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
Stel je bent een bedrijfje aan het starten met 2 tot 5 personen. Iedereen is bezig met de opzet in hun eigen vrije tijd (full-time/part-time banen worden nog niet opgegeven zodat de hypotheek nog even betaald kan worden).
Hoe zetten jullie de planning op en hoe onderhouden jullie deze?
Ik ben zelf een redelijke fan van PhpCollab, het nadeel is alleen dat je daar echt mee moet leren werken.
Wat zijn jullie ervaringen met planning en organisatie in de begin fase?
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1962-planning-binnen-kleinere-bedrijfjes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag