Aanbevolen berichten

Nee helaas... zo-ie-zo hou ik niet van het strand, maar het weer is er vandaag ook niet naar! Volgende week schijnt wel mooi te worden, kijken of ik er dag/nacht tussenuit kan om langs de waterkant te gaan zitten... bbq mee, pilsie erbij

Maar volgens mij ligt de rest wel op strand :P

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Ook even geen strand voor mij vandaag, ben de hele ochtend in de weer geweest met de afhandeling van het ongeluk wat ik gister gehad heb met m'n motor (grrrrrr...). Aangereden door een dronken Engelsman die nadat ik doodleuk voor z'n auto ging staan om hem tegen te houden, flink gas gaf en simpelweg tegen me opreed.

Dusseuh, vanavond ga ik borrelen (en niet zo weinig ook), en morgen naar het strand. Vandaag nog zestien telefoontjes en tien faxen en vijf formulieren ::)

p.s. ik heb zelf alleen twee blauwe plekken, midden op m'n kont, dus zitten is niet echt prettig vandaag >:(

Het is wel weer aardig weer in de lage landen, maar ik lig momenteel ook niet op het strand... alhoewel dat niet eens zon gek id is.

Enne, Aleph, verder alles nog heel, afgezien van die blauwe plekken? Misschien beter geen dronken engelsen tegenhouden, zeker niet als ze in een auto zitten!

Ja nummerbord heeft de politie. De auto is ook gevonden (achterglaten bij het vondelpark), bestuurder is echter spoorloos.

Ik moet vanavond aangifte doen wegen poging tot doodslag (hij wilde over me heen rijden, dus dan krijgt het die kwalificatie ??? ).

Wat betreft het tegenhouden van dronken Engelsmannen, tsja, dat doe ik ook niet meer nee... Ik ben er nu eigenlijk wel blij om, want hierdoor krijg ik voorrang bij aangifte doen enzo (een normale aanrijding krijgt dat niet enzo).

Verder alles helemaal heel, beetje pissig (goh) en een kapotte motor, balen... Maar goed, blij dat ik er zo vanaf ben gekomen!

Veel sterkte Aleph! Blijft gevaarlijk in de stad...:)

Ik was er helaas ook niet...zat elders in het zuiden van de zon te genieten.... 8) Moet zeggen dat het daar ook lekker warm was (40+)...maar wel goed uit te houden.

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar