30/10 Beurs Startech 2003, ondernemen met innovaties en octrooien

Aanbevolen berichten

Ha, het is weer zover. De beurs StarTech 2003 komt eraan. Dit jaar georganiseerd door NeBIB en Bureau I.E. Het beloofd een mooi feest te worden. Dankzij de bijdrage van een groot aantal participanten en het Bureau I.E. kunnen we de hele Van Nelle Ontwerpfabriek afhuren. We verwachten dan ook minsten 600 ondernemende deelnemers.

 

Er is een plenair gedeelte met belangrijke sprekers, er zijn workshops, Dreamstart organiseert "Meet Your Match" en je kan een afspraak maken met een informal investor.

 

Je kan je opgeven als deelnemer vanaf 15 augustus. Als je het event niet wil missen kun je je op de site (www.startech2003.nl) opgeven voor de startech nieuwsbrief. Dat krijg je een melding als de inschrijving geopend is. Vorig jaar waren we binnen 4 dagen uitverkocht.

 

Greetz,

Nils

foto_piano.jpg.fb5fc2d34560dd9b74613c863b52d91a.jpg

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

staat op de site onder deelnemers:

Deelnemers betalen bij voorintekening € 45,-* toegang en €7,50* voor een parkeerkaart (*Bij aanmelding met geldige incasso vóór vrijdag 24 oktober 12:00 uur). Aan de kassa is dat respectievelijk € 65,- en € 10,- (incl BTW). Lunch, koffie, borrel na afloop, deelname aan workshops, Engelenbak en Meet your Match is allemaal bij de prijs inbegrepen.

 

zie www.startech2003.nl

 

Onder 18? Dan krijg je geen drank bij de borrel ;D

 

Bel me anders even, kijk ik of ik wat kan regelen. 0346-555774

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Het gaat goed met de aanmeldingen. We hebben er zo'n 520 binnen (max is 600), waar er nog wel een paar van afvallen omdat ze niet toegelaten worden (acquirerende adviseurs). Enkele workshops (zoals die van Shieldmark en Vectrix) beginnen vol te lopen. Inschrijftermijn voor Meet your Match is verstreken en de Engelenbak zit vol.

 

Als je overweegt om te komen, wacht dan niet te lang met aanmelden, anders heb je geen keuze meer in de workshops.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ha Ronald,

 

Bedankt voor het compliment. Ik was zelf erg te spreken over de bezoekers en de standhouders. Allemaal leuke mensen. Ondanks de stress en de migraine, heb ik zelf ook een topdag gehad.

 

Ps. Geef je de complimenten ook door aan de rest van de club die de organisatie heeft verzorgd??

 

Uiteraard!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ha Ronald,

 

Bedankt voor het compliment. Ik was zelf erg te spreken over de bezoekers en de standhouders. Allemaal leuke mensen. Ondanks de stress en de migraine, heb ik zelf ook een topdag gehad.

 

Ps. Geef je de complimenten ook door aan de rest van de club die de organisatie heeft verzorgd??

 

Uiteraard!

 

Tsja, rot van die migraine...

 

Maar goed, al met al heb je het toch tot een succes kunnen maken!

 

Thanx!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 142 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.