• 0

Google's adsense

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

hehe ok, dan nu de discussie....Kan hier een pyramide uit voortvloeien?

Klant > google > klant is nog normaal.

Maar wat als er dit gebeurt;

Klant > google > klant > klant > klant etc.

Relatie klant > google is nog ok, maar wat als degene die pay per click krijgt het een beetje serieus neemt en er MLM op los gooit.

 

Geld ligt op straat, je moet het alleen oprapen

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me wel indenken dat er een MLM mogelijkheid in zit, vanwege de payout drempel van $100 dollar.... (of wachten tot het eind van het jaar na opheffing van het account...) Samen ben je sneller aan het aantal clickthroughs voor de payout... Ik kan me indenken dat dit in een MLM vorm gegoten kan worden, maar ik kan me ook 'gewone' samenwerking van webmasters indenken...

 

Overigens viel mijn oog op het feit dat clicks niet geteld worden van:

- robots/ spiders

- browsers die JavaScript niet uitvoeren (!!!)

- browsers die iFrames niet ondersteunen (!!!)

- content grabbers

 

Volgens mij zijn er best een hoop browsers die geen iFrames ondersteunen en browsers waarbij JavaScript uitgeschakeld is... Dat betekent dat je in die gevallen gratis en voor niets reclame zit te maken (waar Google ongetwijfeld wel voor betaald krijgt!)

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
  • 0

Iframes zijn toch wel universeel ondersteunde dingen hoor. IE doet het vanaf versie 4 al, en netscape deed het ook voor het stierf. Met mozilla ook geen probleem met deze techniek. Misschien worden die ads wel in een iframe geserveerd: dan verschijnen ze niet als dat niet ondersteund wordt, en is het logisch dat je er geen geld voor krijgt.

 

Eenzelfde verhaal geldt waarschijnlijk voor javascript, al

zullen er wel mensen zijn die dat uitschakelen ter voorkoming van pop-ups etc.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.