Na jaren in dienst te zijn geweest o.a. bij 1 van de big five accountantskantoren heb ik de stap genomen om mijn eigen administratiekantoor te beginnen. Nu heb ik een ruimte gehuurd alles ingericht en flink geïnvesteerd en ik had zoiets van de klanten komen vanzelf want ik zit immers in Den Haag en ondernemers zat hier maar dat valt toch erg tegen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wie weet hoe ik het beste aan klanten kan komen want op deze manier heb ik alleen maar kosten en de rekeningen blijven zich opstapelen. Ik heb reeds een faxmailing de deur uit laten doen maar dat heeft niet het gewenste resultaat.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PakBV
PakBV
Beste medeondernemers,
Na jaren in dienst te zijn geweest o.a. bij 1 van de big five accountantskantoren heb ik de stap genomen om mijn eigen administratiekantoor te beginnen. Nu heb ik een ruimte gehuurd alles ingericht en flink geïnvesteerd en ik had zoiets van de klanten komen vanzelf want ik zit immers in Den Haag en ondernemers zat hier maar dat valt toch erg tegen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wie weet hoe ik het beste aan klanten kan komen want op deze manier heb ik alleen maar kosten en de rekeningen blijven zich opstapelen. Ik heb reeds een faxmailing de deur uit laten doen maar dat heeft niet het gewenste resultaat.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19931-na-jaren-van-dienst-een-administratiekantoor-begonnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag