Wakker worden

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ja .... is dat even leuk wakker worden !!!!

 

om off topic weer back to off topic te plaatsen

 

Anniewees ... ben nu even in mijn personal netwerk aan het kijken of er motorrijleraren zijn die mij for free les gaan geven. Want damn ... wat zijn die paardrijlessen duur !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Tsja, tis zeker niet goedkoop, ik betaalde 35 euro en dat is nog niet eens erg prijzig voor Amsterdam wat ik hoorde... Ik was in totaal bijna 1000 euro kwijt voor het hele zwikkie (inclusief theorie en praktijkbla).

 

Kijk even of je een KNMV gecertificeerde instructeur kunt vinden, die hebben een soort extra keurmerk en das wel zo goed...

 

kijk even op: http://www.knmv.nl/asp/menu_drop.asp?id=350&subid=360 daar staan de instructeur bij jou in de buurt...

Link naar reactie

Over motorrijlessen gesproken. Hoorde op de radio nog wat achterlijks vorige week. Als je net je rijbewijs voor je auto hebt gehaald (dus ook je theorie), moet je indien je meteen je motorrijbewijs gaat halen weer je theorie ook doen ???

Hoezo geldklopperij >:(

Geld ligt op straat, je moet het alleen oprapen

Link naar reactie

Ja, helemaal waar!

 

De theorie is ook wel degelijk verschillend, al is het niet veel... Een paar voorbeelden...

 

Wist u dat:

 

  • Rijden zonder handschoenen niet veilig is
  • Rijden zonder helm niet mag
  • Inrijden in een weg verboden voor voertuigen met meer dan twee wielen met een motor dus wel mag (rond bord, rode rand, auto erin). Veel mensen weten dit niet eens...
  • Achterop zitten tot en met een bepaalde leeftijd niet mag
  • Tussen de file doorrijden mag, zolang je je aan bepaalde regels houdt...
  • De manier waar je een bocht aansnijdt volgens de theorie veilig of niet veilig is...

 

Vragen die je tijdens auto-theorie niet krijgt, bij motortheorie wel...

 

En buiten dat: je auto theorie is maar één jaar geldig, dus is sowieso inmiddels wel verlopen...

 

Overigens is het niet moeilijk hoor, doe een paar keer een oefentheorie-examen op www.driversonly.nl bijvoorbeeld en je bent erdoor...

 

 

 

Link naar reactie

Toch blijft het geldklopperij in mijn ogen, stomme monopolisten.

Wat zijn eigenlijk de marges in de branch? Ik weet er niks vanaf, maar die lessen + theorie zijn een fortuin tegenwoordig. Zullen vast hoge kosten aan zitten (lesauto's, motoren etc.) maar hoeveel kosten tov inkomsten zitten er nu aan?

 

Terug naar het vrouwenverkeer :P Als er iets gebeurd in het verkeer dat door mij niet als verkeersveilig geacht wordt (lees irriteert) dan is het 8 van de 10 keer of een vrouw of een oudere van dage die bestuurd (lang leve vaak op de weg en verveling) :P

Geld ligt op straat, je moet het alleen oprapen

Link naar reactie

Autorijscholen in NL zijn inderdaad te verwend en te beschermd. In Belgie kan je ook leren autorijden van prive personen (je moeder of vader of oom). Ze stellen dan wel wat eisen aan die persoon (je moet bijvoorbeeld al x-aantal jaren je rijbewijs hebben en je mag in de laatste 3 jaar geen grote overtreding hebben gemaakt). Je hangt gewoon een L op de auto en dat is het. Ik hoor nu al velen onder jullie denken: aha, daarom rijden die Belgen allemaal zo achterlijk. Maar toch heeft het systeem wel voordelen. Allereerst ben je geen vermogen kwijt aan lesgeld en ten tweede kan je zo veel tijd nemen als je wilt om te leren rijden. Je krijgt geloof ik 6 maanden de tijd na je schriftelijk examen om te oefenen. Je kan met je pa misschien wel 5 keer per week rijden als het jou uitkomt.

En effe iets anders..... Ik vind het Ducati geluid echt geweldig. Een top motor. :P

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

Maare ik kan ook niet wakker worden :P En heb (nog) geen moterrijbewijs ;)

 

Maar ik werk zelf in ploegendienst en spoor mij baas en collega's aan mij zoveel mogelijk 's nacht/ 's avond en weekends laat werken. Dit is lekker makkelijk voor een partime ondernemer :)

 

Als ik dan een keer voor +- 9 uur me bed uit moet is het inderdaad:

Niet tot 10 kunnen tellen. :P

Van voren niet weten dat ik van achter leef.

Elk geluid en LICHT lijkt dodelijk.

Pesthumeur.....

Koffie

koffie

koffie

en ook een aantal puiken ja.. Maar dan gaat het wel

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.