Heeft iemand ervaring of kennis met ondernemen in duitsland /nederland.
Mijn vraag gaat eigenlijk over de verschillen. Bijvoorbeeld is het voordeliger qua belastingen om in duitsland of nederland te ondernemen of maakt het niets uit. Ik heb misschien het voornemen om mij in duitsland over de grens te vestigen, Ik speel nu met de vraag het bedrijfje hier aanhouden en verder te gaan of in duitsland verder te gaan of een combinatie van beide.
Het betreft een handelsonderneming en een klussenbedrijf
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johan Vogelzang
Johan Vogelzang
Heeft iemand ervaring of kennis met ondernemen in duitsland /nederland.
Mijn vraag gaat eigenlijk over de verschillen. Bijvoorbeeld is het voordeliger qua belastingen om in duitsland of nederland te ondernemen of maakt het niets uit. Ik heb misschien het voornemen om mij in duitsland over de grens te vestigen, Ik speel nu met de vraag het bedrijfje hier aanhouden en verder te gaan of in duitsland verder te gaan of een combinatie van beide.
Het betreft een handelsonderneming en een klussenbedrijf
Al vast bedankt voor de reaktie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20162-ondernemen-in-duitsland-of-nederland-voordelennadelen-verschillen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag