• 0

aanvullende combinatiekorting

Hallo,

ik zou volgens de omschrijving recht hebben op de aanvullende combinatiekorting. Ik krijg deze echter niet op mijn scherm om aan te vinken. Het gekke is dat mijn zus in vergelijkbare omstandigheden dat bij haar wel kon. Help! Wat doe ik verkeerd of zie over het hoofd?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoera , het is gelukt.......

 

Ik heb iets gedaan, waardoor er bij het heffingenoverzicht een vraag verscheen of mijn vrouw minder verdient dan mij.

 

Ja ingevuld, en voila.

 

Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie medeleven en adviezen.

 

Geraldo

Link naar reactie
  • 0

Ik heb iets gedaan, waardoor er bij het heffingenoverzicht een vraag verscheen of mijn vrouw minder verdient dan mij.

 

Roept bij mij toch weer vragen op, maar evengoed mooi dat het nog gelukt is.

 

Frans

 

Hij kon eerder de salarissen niet invullen. Daar zal het aan liggen omdat je zonder salarissen die vraag niet krijgt.

Fiscalist in de maak

Link naar reactie
  • 0

Net heb ik het weer geprobeerd maar de vraag verschijnt dit maal niet. Ik zou zweren dat ik hem voorbij heb zien komen.

 

Misschien is de reclame van de belastingdienst dit jaar niet zo slecht om alles wat je hebt ingevuld nogmaals door te lezen!

 

De reclame van de voorlopige teruggaaf wekte een paar jaar geleden braakneigingen in me op ;D

Fiscalist in de maak

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.