Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ixjes
Hoi ik heb een vraagje.
Op 26 november 2008 zou ik vanuit WW-uitkering overgaan naar de bijstanduitkering. Nu ik bezig was om een onderneming op te zetten en reeds eens paar weken daarvoor me had laten inschrijven bij de KvK (reden: prijzen krijgen van potentiele leveranciers) kwam ik niet in aanmerking voor bijstandsuitkering. Heb toen een BBZ aanvraag ingediend op 16 december 2008. We zitten nu in April en er is nog geen besluit genomen door Gemeente om mij te ondersteuenen wat heet dat de start van de onderneming stagneert en ik reeds 3 maanden (ze hebben me met veel gepraat voorschot december gegeven) van 0 euro moet rondkomen. Is dit wettelijk gezien goed te noemen. Hoe moet iemand van 0 euro 3 maanden leven laat staan een onderneming starten.
Note: het IMK heeft een maand geleden een zeer negatief verslag opgesteld. Dit heeft in mijn ogen te maken met het niet goed luisteren van betreffende IMK medewerker.
Ik lees graag een reactie hierop.