onder de aandacht brengen van een bericht

Aanbevolen berichten

Dat kun je gerust doen, ik zou je alleen afraden al na 2 uur te gaan schreeuwen dat er geen antwoord is.

Wacht gewoon een paar dagen, heb je dan nog geen reactie of niet niet je antwoord laat dan in ieder geval even zien wat je zelf in de tussentijd over het onderwerp gevonden hebt. Soms zijn vragen ook wel eens zo onduidelijk geformuleerd dat je er niet eens een fatsoenlijke vraag uit af te leiden is. Lees de eventuele antwoorden goed en haal daarop in.

 

Zo volgens mij heb ik je nu gelijk wat opties gegeven om een onderwerp netjes te kicken.

Link naar reactie

Tsja, er zijn gisteren nog reacties geweest, o.a. van één van de toppers op juridisch gebied hier. Ik zou even afwachten, vind een kick niet echt noodzakelijk, je topic is niet verdwenen in de massa o.i.d.

 

Voor echt à la minute hulp is het inhuren van een expert uiteraard de beste oplossing. Ik verwacht op je topic nog wel reacties echter dus je kan ook besluiten om even af te wachten.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.