Ik wil graag weten of de belastingdienst te zien krijgt wat men via de notaris vastlegt.
Als men bijvoorbeeld een privé lening via de notaris vastlegt zonder er rente voor te betalen, krijgt de belastingdienst dat dan te zien.
Ik wil dat de belastingdienst dat wel ziet, maar de tegen partij zegt dat het niet hoeft en is niet nodig omdat je toch geen rente betaald en dergelijke. Daarom wil ik ook weten of de Notaris dat wel aan de belastingdienst laat zien.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
appie66
appie66
Ik wil graag weten of de belastingdienst te zien krijgt wat men via de notaris vastlegt.
Als men bijvoorbeeld een privé lening via de notaris vastlegt zonder er rente voor te betalen, krijgt de belastingdienst dat dan te zien.
Ik wil dat de belastingdienst dat wel ziet, maar de tegen partij zegt dat het niet hoeft en is niet nodig omdat je toch geen rente betaald en dergelijke. Daarom wil ik ook weten of de Notaris dat wel aan de belastingdienst laat zien.
Dank u...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20358-krijgt-de-belastingdient-overeenkomsten-via-de-notaris-te-zien/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag