Ik heb een mobiel pinautomaat van CCV over het GPRS netwerk van KPN.
Vandaag konden klanten plotseling niet meer betalen.
KPN gebeld, en de code van de SIM kaart doorgegeven. Zij vertelde mij dat deze code echter bij een ander bedrijf in Enschede hoorde, bij wie het GPRS abonnement was geblokkeerd.
Zij vertelden me ook dat zij mij de verkeerde SIM kaart hadden gestuurd en dat zij mij een nieuwe SIM kaart zouden sturen.
Dit was heel vreemd, omdat vanaf eind december 2008, wel alle betalingen binnen waren gekomen.
Deze nieuwe SIM kaart zou ik na 10 werkdagen ontvangen.
Ik wilde dit absoluut niet accepteren, en vroeg naar de manager van de medewerkster, hetgeen zij weigerde.
Toen uiteindelijk kwam zij met de oplossing, dat ik naar een KPN business center moest gaan voor een nieuw kaartje.
Ik zit zelf in Almere, dus dat wordt morgenochtend vroeg in de spits naar Amsterdam :-(
Wat vinden jullie nou, van wat ik heb meegemaakt met KPN ?
Graag zie ik jullie reacties tegemoet, en ik hou jullie op de hoogte morgen van mijn bevindingen.
adminedit: lees verder in dit topic om te zien dat de fout niet bij KPN zit maar bij CCV
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ed1973
ed1973
Ik heb een mobiel pinautomaat van CCV over het GPRS netwerk van KPN.
Vandaag konden klanten plotseling niet meer betalen.
KPN gebeld, en de code van de SIM kaart doorgegeven. Zij vertelde mij dat deze code echter bij een ander bedrijf in Enschede hoorde, bij wie het GPRS abonnement was geblokkeerd.
Zij vertelden me ook dat zij mij de verkeerde SIM kaart hadden gestuurd en dat zij mij een nieuwe SIM kaart zouden sturen.
Dit was heel vreemd, omdat vanaf eind december 2008, wel alle betalingen binnen waren gekomen.
Deze nieuwe SIM kaart zou ik na 10 werkdagen ontvangen.
Ik wilde dit absoluut niet accepteren, en vroeg naar de manager van de medewerkster, hetgeen zij weigerde.
Toen uiteindelijk kwam zij met de oplossing, dat ik naar een KPN business center moest gaan voor een nieuw kaartje.
Ik zit zelf in Almere, dus dat wordt morgenochtend vroeg in de spits naar Amsterdam :-(
Wat vinden jullie nou, van wat ik heb meegemaakt met KPN ?
Graag zie ik jullie reacties tegemoet, en ik hou jullie op de hoogte morgen van mijn bevindingen.
adminedit: lees verder in dit topic om te zien dat de fout niet bij KPN zit maar bij CCV
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20425-mobiel-pinautomaat-werkt-niet-meer-door-fout-ccv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag