• 0

Hoe technologisch mobiel zijn HL leden?

Ik woon inmiddels al een poos in het buitenland en heb het gevoel dat het gebruik van mobiele telefoons behoorlijk rap aan het veranderen is in Nederland (http://www.echtmobiel.mobi/statistieken-mobiel-internet-gebruik/). Ik meen mij te herinneren dat enkele jaren terug er bijvoorbeeld vrijwel geen gebruik werd gemaakt van mobiel internet. De laatste maanden is mijn aandacht weer wat meer gericht op NL gericht en ik zie dat er meer en meer mobiel gebruik wordt gemaakt van internet.

 

Ik ben hierom erg geinteresseerd in antwoorden van HL leden op de volgende vragen:

 

1. Maak je wel eens gebruik van Internet via je telefoon?

 

Zo nee, dan houdt het hier op! Zo ja:

 

2. Hoe vaak per week gebruik je internet op je telefoon?

 

3. Welke applicaties gebruik je en welke websites bezoek je vooral?

 

4. Is het voornamelijk zakelijk gebruik, prive gebruik of beiden?

 

Alvast bedankt!

 

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik gebruik het nauwelijks via telefoons... hoogstens als er geen andere optie is. Als het even kan heb ik toch echt liever een laptop, met een beetje normale toetsen en dito beeldscherm.

 

Overigens heb ik ook niet zoveel nut voor internet op een telefoon, onderweg in de auto waag ik me daar liever niet aan (en is ook vast verboden als niet-handsfree). Vrijwel overal elders is een laptop geen probleem, desnoods via 3g.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een prachtige Nokia E90 Communicator, die alles kan, maar de internet faciliteiten (WLAN ingebouwd) gebruik ik weinig. Beetje browsen (Opera), GMail applicatie, locr (geotaggen van foto's en uploaden). Ik vind mobiel internet domweg te duur (10 eur/mnd) voor de beperkte snelheid en het gepriegel. Dus ik gebruik het alleen als ik ergens een WLAN tegenkom en ik geen laptop bij me heb. Voor navigatie gebruik ik Nokia Maps, werkt prima.

 

Zoals ook anderen aangeven, in de auto internetten gaat toch niet, en verder is een laptop veel makkelijker (en groter scherm / toetsenbord).

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

1. Maak je wel eens gebruik van Internet via je telefoon?

continue

 

2. Hoe vaak per week gebruik je internet op je telefoon?

dagelijks, eigenlijk altijd online

 

3. Welke applicaties gebruik je en welke websites bezoek je vooral?

browser, gmail, google, higherlevel, higherlevel mobiel, nu, twitter, marketingfacts.

 

4. Is het voornamelijk zakelijk gebruik, prive gebruik of beiden?

Voornamelijk zakelijk, wat prive

 

Link naar reactie
  • 0

1. Maak je wel eens gebruik van Internet via je telefoon?

Ik heb een Iphone 1e gen. en zit regelmatig op Internet via Wifi. Heb geen extra abonnement. Thuis is er altijd een PC of laptop online dus thuis gebruik ik hem alleen om te bellen.

 

2. Hoe vaak per week gebruik je internet op je telefoon?

Meestal onderweg als er een gratis wifi mogelijkheid is.

 

3. Welke applicaties gebruik je en welke websites bezoek je vooral?

Vaak wil ik even wat opzoeken via Google, even op HL kijken of een plaatje mailen met Gmail.

 

4. Is het voornamelijk zakelijk gebruik, prive gebruik of beiden?

Prive en zakelijk lopen bij mij vaak door elkaar, dus beiden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.