Voor een nieuwe website, ben ik bezig een verkoopbrief op te zetten die ik naar mijn (hopelijk) toekomstige klanten ga sturen.
Nu is het probleem, wat is een goede verkoopbrief?
Ik heb er veel op internet over opgezocht en kom tot de conclussie dat het een AIDA vorm moet hebben.
Maar toch blijft het moeilijk om een goede brief te maken. Doen jullie dit soort brieven zelf maken, of hebben jullie ervaring met bedrijven die dit soort brieven maken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
passie
passie
Beste mensen,
Voor een nieuwe website, ben ik bezig een verkoopbrief op te zetten die ik naar mijn (hopelijk) toekomstige klanten ga sturen.
Nu is het probleem, wat is een goede verkoopbrief?
Ik heb er veel op internet over opgezocht en kom tot de conclussie dat het een AIDA vorm moet hebben.
Maar toch blijft het moeilijk om een goede brief te maken. Doen jullie dit soort brieven zelf maken, of hebben jullie ervaring met bedrijven die dit soort brieven maken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20536-verkoopbrief/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag