Ik ben freelancer in de media wereld en zoals bijna in elke branche is ook voor mij de recessie voelbaar. Bedrijven zijn gefuseerd en het aantal freelancers dat word ingezet is fors minder dan voor de recessie. In de zomer maanden is het over het algemeen ook nog eens erg rustig.
Nu is mijn idee om toch wat meer klussen binnen te krijgen het volgende:
Bij bedrijven de aanbieding doen dat in de maanden mei en juni elke 6de klus gratis is.
Ik weet niet of dit soort constructies ook gangbaar zijn in de freelance wereld? En of hier niet al te veel wanhoop vanuit gaat?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
coppola
coppola
Halllo Allemaal,
Graag hoor ik jullie mening over het volgende.
Ik ben freelancer in de media wereld en zoals bijna in elke branche is ook voor mij de recessie voelbaar. Bedrijven zijn gefuseerd en het aantal freelancers dat word ingezet is fors minder dan voor de recessie. In de zomer maanden is het over het algemeen ook nog eens erg rustig.
Nu is mijn idee om toch wat meer klussen binnen te krijgen het volgende:
Bij bedrijven de aanbieding doen dat in de maanden mei en juni elke 6de klus gratis is.
Ik weet niet of dit soort constructies ook gangbaar zijn in de freelance wereld? En of hier niet al te veel wanhoop vanuit gaat?
Graag jullie mening
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20542-recessie-te-lijf-is-de-aanbieding-elke-6de-klus-gratis-een-goed-idee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag