Ik ben nu 10 jaar werkzaam in de internationale hotellerie en wil me inkopen bij een minder goed draaiend hotel. De cash zou gebruikt moeten worden om het hotel aantrekkelijker te maken. Met mijn ervaring en achtergrond ben ik er zeker van dat ik een hotel zeer winstgevend kan maken.
Waar vind ik eigenaren van hotels die hier geïnteresseerd zouden zijn?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
frank3ders
frank3ders
Ik ben nu 10 jaar werkzaam in de internationale hotellerie en wil me inkopen bij een minder goed draaiend hotel. De cash zou gebruikt moeten worden om het hotel aantrekkelijker te maken. Met mijn ervaring en achtergrond ben ik er zeker van dat ik een hotel zeer winstgevend kan maken.
Waar vind ik eigenaren van hotels die hier geïnteresseerd zouden zijn?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21780-waar-vind-ik-hotels-waar-ik-me-kan-inkopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag