Ga naar inhoud

Mogelijkheden houden kvknummer bij aanpassen bedrijfsactiviteiten

Geplaatst:

mark12345678

Beste allemaal,

Ik wil bij mijn huidge bedrijf alleen alle faciliteiten en structuur behouden, wel ga ik de huidige bedrijfsactiviteiten reduceren naar nagenoeg nihil en in een andere sector verder.

Mijn vraag is of iemand weet of het mogelijk is om zowel je KVK-nummer en bedrijfsnaam te houden en alleen al je bedrijfsactiviteiten en soortbedrijf kan aanpassen. Dus van adviseerde sector naar uitvoerende sector en dan ook van financieel naar bijvoorbeeld bouw.

Alvast bedankt,

Grt,

Mark

Featured Replies

Geplaatst:

retail

Kort maar krachtig: Ja.

Geplaatst:

maike77

kijk even op kvk site, je moet formulier 14 hebben, ik heb het net zelf gisteren ook de deur uit gedaan.

http://www.kvk.nl/handelsregister/041_Registreren_in_handelsregister/wijziginginschrijving/default.asp?refererAliasStat=wijziging

gr. maike

• 2 weeks later...
Geplaatst:

mark12345678

• Auteur

Sorry voor de late reactie, ben even weg geweest.

Maike bedankt heb het formulier nu ook uitgeprint, ga het even doornemen.

En Renee ook bedankt ;D

Maar moet je BIK Code (BedrijfsIndelingsKamers) dan niet ook veranderen, ik heb nu namelijk 74123 Administratiekantoren

maar als ik iets in de bouw wil moet het dan niet bijvoorbeeld 36121 Interieurbouw worden als ik mij richt op interieurs.

Grt,

Mark

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

BIK past de kamer wel aan voor je.

Groet

Joost

Sorry voor de late reactie, ben even weg geweest.

Maike bedankt heb het formulier nu ook uitgeprint, ga het even doornemen.

En Renee ook bedankt ;D

Maar moet je BIK Code (BedrijfsIndelingsKamers) dan niet ook veranderen, ik heb nu namelijk 74123 Administratiekantoren

maar als ik iets in de bouw wil moet het dan niet bijvoorbeeld 36121 Interieurbouw worden als ik mij richt op interieurs.

Grt,

Mark

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.