Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sebas74
Hallo,
Ik heb de volgende vraag.
Ik heb een tijd als ZZP'er gewerkt, maar met de crisis heb ik gekozen voor een tijdelijk dienstverband. Nu heb ik de mogelijkheid om weer als ZZP'er een opdracht te doen bij de organisatie waarvoor ik werk. Ik weet dat dat niet kan, maar er is de volgende mogelijkheid die ik hier wil laten toetsen.
De organisatie waarvoor ik werk is aan het reorganiseren en is bezig met de fusie van 2 organisaties, A en B. Een derde organisatie C zal waarschijnlijk midden volgend jaar volgen (misschien iets eerder), maar in mijn arbeidsovereenkomst staan alleen A en B gemeld, omdat C nog niet met A en B is gefuseerd. Uiteindelijk moet de organisatie ABC gaan heten.
Ik heb dus nu een dienstverband bij A, en vraag me af of ik zonder problemen een ZZP opdracht bij organisatie C aan het einde van dit jaar kan doen?
Alvast bedankt!