Ik loop nu al enige jaren in de ict en sindskort ben ik ondernemer geworden. Wij hebben een database van ruim 93000 klanten (eindgebruikers) nu had ik het idee opgevat om deze mensen telefonisch (via PBX/Voip) te gaan benaderen. Maar eigenlijk kan ik nergens een duwtje in de goede richting krijgen. Verschillende google kruistochten hebben eigenlijk nog niks opgeleverd vandaar mijn vraag aan dit forum
1) wie heeft ervaring met dit soort trajecten? en waar moet je op letten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robvandam
robvandam
LS,
Ik loop nu al enige jaren in de ict en sindskort ben ik ondernemer geworden. Wij hebben een database van ruim 93000 klanten (eindgebruikers) nu had ik het idee opgevat om deze mensen telefonisch (via PBX/Voip) te gaan benaderen. Maar eigenlijk kan ik nergens een duwtje in de goede richting krijgen. Verschillende google kruistochten hebben eigenlijk nog niks opgeleverd vandaar mijn vraag aan dit forum
1) wie heeft ervaring met dit soort trajecten? en waar moet je op letten?
gr
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22198-voip-oplossingen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag