miepie

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondersteunende organ

miepie's trofeeën

  1. Standaard staat bluetooth uit, we hebben dit wel eens op een beurs geprobeerd, communiceren via blauwe toet maar dit was geen succes. Het is ook niet toegestaan zonder toestemming vooraf om in iemand zijn GSM te gaan rond zwerven. Er is volgens mij een HL lid dat een applicatie had voor blauwe toet.
  2. Begrijp ik goed dat je vanuit je database direct wil gaan bellen. Wanneer je zelf een voip PBX hebt is dit al mogelijk via outlook. Maar vanuit een database is dit ook mogelijk, een api schrijven en klaar ben je. Je klikt op het veld telefoon gaat bellen en zodra er word opgenomen springt het veld naar voren waarin je de gegevens in kan vullen.
  3. Ik vind het zo vreemd dat het probleem altijd verlegt word naar groepen ect. die zich slecht kunnen verweren. Bij deze campagne zouden ze ook een beter op de risico's kunnen wijzen van de consument. In de meeste gevallen is de consumenten aansluiting op internet zo lek als een zeef, openstaande wifi netwerken geen wachtwoorden gebruiken etc. Bij de internet connectie word dan weer gewezen naar de ISP die het dan maar moet verzorgen. Het veilig instellen van een thuisnetwerk moet eens uit de "hobby" sfeer worden gehaald. Hier moet die campagne zeker aandacht aan besteden.
  4. Een domme vraag is dit niet, een groot deel laat zich lijden door het leuke uurtarief ipv het ondernemersschap. Maar daar is de vraagsteller niet mee geholpen. Heb je je aangemeld bij diverse uitzenburo's? Hiermee kun je nl. weer een arbeidsverleden opbouwen om zo weer in aanmerking te komen voor WW. Verder heb je hopelijk een spaarpotje om het tekort aan inkomen aan te vullen.
  5. Toch ook een mooi voorbeeld voor het topic "zzp'er zijn geen ondernemers" Maar goed waar heb je je cv allemaal neergelegd, bel je actief buro's af. Heb je een netwerk van personen die je kunt inschakelen. Doe alles maar ga niet stil zitten.
  6. Dan kan de klant niet meer werken. Het is niet eenvoudig wij gebruiken specifieke protocollen welke wij niet aan derden willen laten zien, maar als de klant een andere partij uitnodigd is de kans groot dat er een copie word gemaakt. Het zit wat gecompliceerd in elkaar, mij voorstel is dat wij tot eind dit jaar de diensten nog leveren en dat daarna een partij het opnieuw op mag zetten.
  7. Dit kunnen wij ook niet maken, wanneer wij vandaag stoppen met de dienstverlening krijgen wij een claim, dat kan je niet maken. Officeel loopt de dienstverlening nog tot eind dit jaar, maar wanneer zij een andere dienstverlener vinden dat word deze direkt ingeschakeld, en dit wil ik nu weer niet. Wij hebben nl. ook mensen etc. moeten inhuren. De extra kosten die de klant niet betaald hebben wij al afgeschreven.
  8. Bedankt voor je antwoord, de klant is echter zoekende. Niet zozeer dat onze dienstverlening niet goed is maar hij vind het te duur. In het begin stadium is duidelijk gemaakt dat bij meer diensten meer gerekend word, in het tweede jaar is men hieraan gaan trekken omdat men vond dat er in wezen niets extra geleverd werd, wij dachten hier altijd wel uit te komen. We houden echter vast aan de niet getekende overeemkomst en nu wil de klant er vanaf zien. Derden partijen kunnen een offerte uitbrengen wanneer de prijs lager is als die van ons.
  9. Beste, Twee jaar gelden zijn wij bij een klant begonnen met het leveren van diensten, er is toen een overeenkomst aangemaakt + sla. Gaandeweg moesten hier steeds meer aanpassingen aan gedaan worden maar tot tekenen kwam het niet. De overeenkomst zou drie jaar lopen. Er is door de klant wel altijd betaald met als uitzondering van de meer kosten ivm uitbreiding werkzaamheden. Nu zijn we twee jaar verder en vond ik het tijd dat er toch een contract werd getekend. Nu geeft de klant aan dat ze opzoek zijn naar een andere partij. Ik heb het standpunt ingenomen dat er wel degelijk een overeenkomst is alhoewel deze niet is getekend. Klant heeft altijd het (eerste) overeengekomen bedrag betaald. Sta ik sterk wanneer ik zeg dat de overeenkomst nog een jaar duurt?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.