Vast gehoord van het nieuwste initiatief van de overheid. Misschien ook al gekeken op de site.
Tip 3 is een zeer mooie. Daar heb ik zojuist ook Minister Balin over gemaild.
3. Check altijd het webadres voor je betaalt.
Ik vind het ronduit belachelijk wat het ministerie van justitie hierin stelt.
"En zijn ze aangesloten bij een keurmerkorganisatie als Thuiswinkel.org?"
Ik vind het zeer kwalijk dat een dergelijk zin op een site van het ministerie van justitie zet.
Er zijn in Nederland honderden webwinkels. Veel van hen kunnen de kosten van thuiswinkel.org niet betalen.U benadeeld dus alle webwinkels die niet zijn aangesloten bij thuiswinkel.org.
Ik zelf ben eigenaar van een webwinkel. Ik kan me het momenteel niet veroorloven om 400 euro aan inschrijvingskosten te betalen en vervolgens ook nog een jaarlijks bedrag. Daarnaast moet mijn site omgebouwd worden om te voldoen aan de regels van thuiswinkel.org. Ik ben vast niet de enige ondernemer die dergelijke bedragen niet kan betalen. U als overheid zijnde stelt nu aan het Nederlandse volk, dat alle webwinkels die niet zijn aangesloten bij thuiswinkel.org of een andere organisatie, mogelijk niet te vertrouwen zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patrick Gerrits
Patrick Gerrits
Hallo allemaal,
Vast gehoord van het nieuwste initiatief van de overheid. Misschien ook al gekeken op de site.
Tip 3 is een zeer mooie. Daar heb ik zojuist ook Minister Balin over gemaild.
Ronduit belachelijk vind ik dit.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21996-veiliginternettennl/Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag