• 0

Voip oplossingen

LS,

 

Ik loop nu al enige jaren in de ict en sindskort ben ik ondernemer geworden. Wij hebben een database van ruim 93000 klanten (eindgebruikers) nu had ik het idee opgevat om deze mensen telefonisch (via PBX/Voip) te gaan benaderen. Maar eigenlijk kan ik nergens een duwtje in de goede richting krijgen. Verschillende google kruistochten hebben eigenlijk nog niks opgeleverd vandaar mijn vraag aan dit forum

 

1) wie heeft ervaring met dit soort trajecten? en waar moet je op letten?

 

gr

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

93000 klanten voor een startende ondernemer verdient eigenlijk een reus... Ik zou graag je geheim willen weten maar terug naar je vraag.

 

Misschien zou je ons iets meer informatie willen/kunnen geven over wat voor product/dienst je aanbiedt en wat de aard van de telefoongesprekken is? Ik begrijp dat je dit zelf wilt gaan oppakken in plaats van bijvoorbeeld een callcenter in te schakelen? Antwoord op deze vragen maakt het wellicht iets makkelijker om jouw vraag/probleem te beantwoorden, het is mij in ieder geval nog niet helemaal duidelijk waar je naar toe wilt.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

die 93000 klanten zijn over de jaren heen klant geweest bij ons bedrijf...ik heb dit bedrijf samen met mijn compangnon overgenomen we verkopen computers/oplossingen aan consumenten en het MKB. insteek van de gesprekken is inventarisatie en eventueel verkoop. Ik wil dit in eerste instantie zelf oppakken.

maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

http://www.nch.com.au/dial/index.html

 

misschien is deze nog interessant. niet heel erg veel inzicht in techniek maar je kunt het wel uitproberen lijkt me.

vraag anders eens naar referenties van zo'n product en benader die bedrijven.

als je echt meer wilt weten moet je eens een callcenter benaderen die hiermee werken. www.callcenter.startpagina.nl

vrijwel alle outbound callcenters werken zo. bel ze op en vraag of je een keer mag komen kijken zou ik zeggen?

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Begrijp ik goed dat je vanuit je database direct wil gaan bellen. Wanneer je zelf een voip PBX hebt is dit al mogelijk via outlook.

 

Maar vanuit een database is dit ook mogelijk, een api schrijven en klaar ben je. Je klikt op het veld telefoon gaat bellen en zodra er word opgenomen springt het veld naar voren waarin je de gegevens in kan vullen.

Link naar reactie
  • 0

Ja ik wil van uit mijn database gaan bellen--> die API moeten we nog gaan schrijven maar ben niet echt thuis in voip pbx en wat ik daar allemaal precies voor nodig heb; hardwarematig is het mogelijk om vanuit de huidige situatie isdn te bridgen...en daar houdt mijn kennis van deze materie echt op

 

wellicht iemand suggesties?

 

Link naar reactie
  • 0

moet het je komen aanwaaien??

bel een paar bedrijven die het leveren! ik ben erg benieuwd wat je gezien hebt tijdens je kruistochten in google, maar er is zeker ook veel wat je Niet hebt gezien...

je hoeft geen kennis te hebben van de materie, als je kennis hebt van de telefoon ga je eens een paar uur bellen en dan ben je een stuk verder.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.