Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Voip oplossingen

Geplaatst:

robvandam

LS,

 

Ik loop nu al enige jaren in de ict en sindskort ben ik ondernemer geworden. Wij hebben een database van ruim 93000 klanten (eindgebruikers) nu had ik het idee opgevat om deze mensen telefonisch (via PBX/Voip) te gaan benaderen. Maar eigenlijk kan ik nergens een duwtje in de goede richting krijgen. Verschillende google kruistochten hebben eigenlijk nog niks opgeleverd vandaar mijn vraag aan dit forum

 

1) wie heeft ervaring met dit soort trajecten? en waar moet je op letten?

 

gr

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Zijn dit je eigen klanten?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

robvandam

  • Auteur

ja dit zijn onze eigen klanten

Geplaatst:

trolink

Wat wil je eigenlijk precies gaan doen? Iedereen automatisch bellen of wat voor speciale functies moet je VOIP hebben?

Geplaatst:

robvandam

  • Auteur

ik wil de klanten gaan bellen met een koppeling met onze database en via voip/ipx(kosten besparing)

dit wil ik door ;

PREVIEW DIALLING

De agent krijgt eerst de gegevens op het beeldscherm en geeft dan zelf de opdracht om

te bellen.

 

 

 

Geplaatst:

seb

93000 klanten voor een startende ondernemer verdient eigenlijk een reus... Ik zou graag je geheim willen weten maar terug naar je vraag.

 

Misschien zou je ons iets meer informatie willen/kunnen geven over wat voor product/dienst je aanbiedt en wat de aard van de telefoongesprekken is? Ik begrijp dat je dit zelf wilt gaan oppakken in plaats van bijvoorbeeld een callcenter in te schakelen? Antwoord op deze vragen maakt het wellicht iets makkelijker om jouw vraag/probleem te beantwoorden, het is mij in ieder geval nog niet helemaal duidelijk waar je naar toe wilt.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Geplaatst:

robvandam

  • Auteur

die 93000 klanten zijn over de jaren heen klant geweest bij ons bedrijf...ik heb dit bedrijf samen met mijn compangnon overgenomen we verkopen computers/oplossingen aan consumenten en het MKB. insteek van de gesprekken is inventarisatie en eventueel verkoop. Ik wil dit in eerste instantie zelf oppakken.

maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen.

 

 

 

Geplaatst:

ironny

even zoeken op callcenter oplossingen. alle grote outbound callcenters gebruiken dergelijke constructies. of zij ook al zo ver zijn in voipoplossingen durf ik niet te zeggen. zie deze link http://www.abcsolutions.nl/DreamHC/Pagina17.html

hier staan al heel wat bedrijven genoemd die zich hier mee bezig houden.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

robvandam

  • Auteur

die links had ik ook al gevonden.... het gaat mij erom in hoeverre mensen hier ervaring mee hebben en waar ik op moet letten en een duidelijk overzicht kan vinden qua techniek.

Geplaatst:

ironny

http://www.nch.com.au/dial/index.html

 

misschien is deze nog interessant. niet heel erg veel inzicht in techniek maar je kunt het wel uitproberen lijkt me.

vraag anders eens naar referenties van zo'n product en benader die bedrijven.

als je echt meer wilt weten moet je eens een callcenter benaderen die hiermee werken. www.callcenter.startpagina.nl

vrijwel alle outbound callcenters werken zo. bel ze op en vraag of je een keer mag komen kijken zou ik zeggen?

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

miepie

Begrijp ik goed dat je vanuit je database direct wil gaan bellen. Wanneer je zelf een voip PBX hebt is dit al mogelijk via outlook.

 

Maar vanuit een database is dit ook mogelijk, een api schrijven en klaar ben je. Je klikt op het veld telefoon gaat bellen en zodra er word opgenomen springt het veld naar voren waarin je de gegevens in kan vullen.

Geplaatst:

robvandam

  • Auteur

Ja ik wil van uit mijn database gaan bellen--> die API moeten we nog gaan schrijven maar ben niet echt thuis in voip pbx en wat ik daar allemaal precies voor nodig heb; hardwarematig is het mogelijk om vanuit de huidige situatie isdn te bridgen...en daar houdt mijn kennis van deze materie echt op

 

wellicht iemand suggesties?

 

Geplaatst:

ironny

moet het je komen aanwaaien??

bel een paar bedrijven die het leveren! ik ben erg benieuwd wat je gezien hebt tijdens je kruistochten in google, maar er is zeker ook veel wat je Niet hebt gezien...

je hoeft geen kennis te hebben van de materie, als je kennis hebt van de telefoon ga je eens een paar uur bellen en dan ben je een stuk verder.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

robvandam

  • Auteur

Nee het moet me niet komen aanwaaien....ik vraag enkel tips en welke valkuilen ik op moet letten! ik heb inmiddels heel wat oplossingen gevonden alleen geen enkele aanbieder/bedrijf heeft mij een duidelijk beeld kunnen geven waar ik op moet letten.

 

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.