Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

ilona

Ik ben bezig met een onderzoek naar private label fabrikanten in dameskleding. Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kan komen wie deze fabrikanten zijn?

Featured Replies

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

ga naar www.google.nl en voer in: private label manufacturing clothes.

Dat levert al aardig wat info.

Succes,

ToC

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Geplaatst:

ilona

• Auteur

Helaas, hier kwam geen specifieke informatie uit, dit had ik al geprobeerd, maar toch bedankt!

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Bij google komt o.a. ook de volgende link tevoorschijn:

http://www.arhs.net/Business/ConsumerGoodsandServices/Clothing/UndergarmentsandSleepwear/

Daar staat o.a. in Nederland Rositta Holding B.V. www.rositta.com. Misschien kunnen zij je verder helpen?

Is dat wat je zoekt? ???

Succes,

ToC

Geplaatst:

ilona

• Auteur

Dit bedoel ik inderdaad, maar dan van alle fabrikanten in heel Nederland. Neem aan dat er wel meer fabrikanten private labels leveren, toch?

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Bel Rositta, vertel wat je wilt onderzoeken, en vraag naar hun branchevereniging?

Er schijnt ook een (HBO?) opleiding te zijn, vroeger heette dat TeHaTex, bel die wellicht weten zij meer?

Bel Minsiterie EZ? Die weten ook vast wel wat over brancheverenigingen. Heb je de KvK al geprobeerd?

"het pad van een onderzoeker gaat niet over rozen, maar over textiel" ;D

Succes,

ToC

Geplaatst:

ilona

• Auteur

Ik zet niet voor niks hier een berichtje op, dat heb ik allemaal al gprobeerd ::), maar toch bedankt

Geplaatst:

michael63

Beste Ilona,

Je kunt ook contact opnemen met de Mitex (branchevereniging voor textiel), www.mitex.nl, tel: 0343-473250.

Succes.

Michael Klijn

www.droombureau.nl

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Op 23-9-2003 om 10:14, ilona zei:

Ik zet niet voor niks hier een berichtje op, dat heb ik allemaal al gprobeerd ::), maar toch bedankt

Misschien een volgende keer handig om eerst aan te geven wat je zelf al gedaan hebt, als je een vraag stelt? Voorkomt voor de hand liggende antwoorden (zoals de mijne :P). AFAIK zijn er weinig helderzienden op dit forum...

Succes,

ToC

Geplaatst:

ilona

• Auteur

Dat dat er veel intelligente mensen waren, dus vandaar dat ik het vanzelfspreken vond dat ik de "standaard sites" bij langs ben geweest. Bedankt voor je hulp!

Geplaatst:

TwaBla

Een korte introductie van je onderzoek (studie, marktverkenning, voor een eigen winkeltje) maakt het makkelijker om je een goed antwoord te geven.

De standaard sites heb je al opgezocht, maar heb je VGT, Fenecon, Mitex, VTN en Rositta ook gewoon gebeld? Doorgaans zijn zij heel behulpzaam. Uiteraard ken je ook Euratex al, evenals IAF. En heb je het World Fashion Centre al eens bezocht?

Volgens mij zit er niet zoveel productie meer in Nederland. Een interessante tussenschakel is echter Interface Fashion in Vianen, die ondermeer voor collecties maakt voor Mexx en C&A.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

ilona

• Auteur

Bedankt! Hier heb ik wat aan! En excuses voor iedereen dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.